A STUDY OF CUSTOMER SATISFACTION WITH VEGETABLE SAUCES
Abstract
About the Authors
Svetlana Yur’evna GlebovaRussian Federation
l’ga Valentinovna Golub
Russian Federation
Nataliya Ivanovna Davydenko
Russian Federation
Velentina Ivanovna Bakaitis
Russian Federation
References
1. Уварова В. И. Социологические методы исследования в товароведении пищевых продуктов /В. И. Уварова, О. В. Евдокимова; под ред. Т. Н. Ивановой М.: ИД ФОРУМ: ИНФРА-М, 2012. 256 с.
2. Глебова С. Ю. Предпочтения российских потребителей в отношении соусов овощных / С. Ю. Глебова, Н. И. Давыденко, О. В. Голуб // Конкурентоспособность в глобальном мире: экономика, наука, технологии. 2017. № 10. Ч. 7. С. 860-866.
3. Евдокимова О. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка соусов / О. В. Евдокимова, Н. А. Конопелькина // Технология и товароведение инновационных пищевых продуктов. 2015. № 2(31). С. 101-105.
4. Liao Y., Yanga C., Lic W. Extension Innovation Design of Product Family Based on Kano Requirement Model. Procedia Computer Science, 2015, vol. 55, pp. 268-277. doi.org/10.1016/j.procs.2015.07.045
5. Grazia M., Vezzetti VE. Kano qualitative vs quantitative approaches: An assessment framework for products attributes analysis. Computers in Industry, 2017, vol. 86. Pp. 15-25. doi.org/10.1016/j.compind.2016.12.007
6. Шадрина С. В. Оценкаудовлетворенностипотребителей услуг общественного питания в г. Архангельске методом Кано // Маркетинг в России и за рубежом. 2011. № 1. С. 18-28.
7. Габинский А. В. Формирование потенциала удовлетворенности потребителей при проектировании продукции/ А. В. Габинский, В. М. Позняковский, О. В. Голуб//Конкурентоспособность в глобальном мире: экономика, наука, технологии. 2016. № 8. Ч. 1. С. 84-87.
8. Chen L.-F. A novel approach to regression analysis for the classification of quality attributes in the Kano model: an empirical test in the food and beverage industry. Omega, 2012, vol. 40, Is. 5, pp. 651-659. doi.org/10.1016/j.omega.2011.12.004
9. Lin S.-P., Yang C.-L., Chan Ya-h., Sheu C. Refining Kano’s ‘quality attributes-satisfaction’ model: A moderated regression approach, International Journal of Production Economics, 2010, vol. 126, Is. 2, pp. 255-263. doi.org/10.1016/j.ijpe.2010.03.015
10. Рудакова О. Ю. Развитие институциональной модели управления качеством бытовых услуг (на материалах Ростовской области): авторф. дис.. канд. экон. наук: 08.00.05. Шахты, 2012. 26 с.
Review
For citations:
Glebova S.Yu., Golub l.V., Davydenko N.I., Bakaitis V.I. A STUDY OF CUSTOMER SATISFACTION WITH VEGETABLE SAUCES. Modern Science and Innovations. 2018;(1):121-127. (In Russ.)