МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТНОГО ПРЕИМУЩЕСТВА КОНКРЕТНЫХ РЕСУРСОВ И УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ ТУРИСТИЧЕСКИХ НАПРАВЛЕНИЙ
Аннотация
Ключевые слова
Об авторах
Татьяна Александровна ШебзуховаРоссия
Людмила Николаевна Коваль
Россия
Анна Петровна Бабченко
Россия
Список литературы
1. Barney J. (2011), Firm resources and sustained competitive advantage // Journal of management, vol. 17 (1), pp. 99-120.
2. Hankinson G. (2004), Relational network brands: towards a conceptual model of place brands // Journal of vacation marketing, vol. 10, (2), pp. 109-121.
3. Kaplanidou K.V, (2013), Destination branding: concept and measurement //Working paper Michigan State University - Michigan State University, department of park, recreation and tourism resources, August, pp. 342-367.
4. Peteraf M.A. (2013), The cornerstones of competitive advantage: a resource-based view //Strategic management journal, vol. 14 (3), pp. 83-102.
5. Pride R. (2012), Brand wales: natural revival // Destination branding, creating the unique destination proposition, butterworth-heinemann, Oxford. pp. 31-38.
Рецензия
Для цитирования:
Шебзухова Т.А., Коваль Л.Н., Бабченко А.П. МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТНОГО ПРЕИМУЩЕСТВА КОНКРЕТНЫХ РЕСУРСОВ И УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ ТУРИСТИЧЕСКИХ НАПРАВЛЕНИЙ. Современная наука и инновации. 2016;(2):12-20.
For citation:
Shebzukhova T.A., Koval L.N., Babchenko A.P. THE MODEL OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF SPECIFIC RESOURCES AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF TOURIST DESTINATIONS. Modern Science and Innovations. 2016;(2):12-20. (In Russ.)