METHODOLOGY IMPROVE THE EFFECTIVENESS OF SOME KINDS OF DIRECT MARKETING FOR RETAIL BUSINESS
Abstract
About the Authors
Konstantin L. PolyakovRussian Federation
Marina V. Polyakova
Russian Federation
Ludmila V. Zhukova
Russian Federation
References
1. Бёрд Д. Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих. М.: Олимп-Бизнес, 2006. С. 416.
2. Фёгеле З. Директ маркетинг. 99 практических советов, как найти потребителя / пер. с нем. М.: Интерэксперт, 1998. С. 256.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / пер. с англ. М.: Изд. дом «Вильямс», 2010. С. 656.
4. Han J., Kamber M., Pei J. Data Mining: Concepts and Techniques. 2-nd edition. Elsevier Inc., 2006. С. 743.
Review
For citations:
Polyakov K.L., Polyakova M.V., Zhukova L.V. METHODOLOGY IMPROVE THE EFFECTIVENESS OF SOME KINDS OF DIRECT MARKETING FOR RETAIL BUSINESS. Modern Science and Innovations. 2013;(3):75-81. (In Russ.)