THE APPROACHES TO THE CHOICE OF MARKETING STRATEGIES IN THE PROMOTION OF A TOURIST DESTINATION
Abstract
About the Author
Natalia Nikolaevna KiselevaRussian Federation
References
1. Боголюбов В. С., Орловская В. П. Экономика туризма. Официальный портал: Туристическая библиотека «Все о туризме». Режим доступа: http://tourlib.net/books_tourism/bogolubov4.htm
2. Kotler F. Jatusripitak S. Maescincee S. The marketing of nations: a strategic approach to building national wealth. NewYork: FreePress, 1997.
3. Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей в города, коммуны, регионы, страны Европы. Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005.
4. Марк М., Пирсон К. Герой и бунтарь. Создание брендов с помощью архетипов. Санкт-Петербург, 2005.
5. Хлебникова С. А. Использование архетипов К.-Г. Юнга в целях позиционирования территориальных брендов // Фундаментальные исследования. 2013. №10.
Review
For citations:
Kiseleva N.N. THE APPROACHES TO THE CHOICE OF MARKETING STRATEGIES IN THE PROMOTION OF A TOURIST DESTINATION. Modern Science and Innovations. 2015;(3):10-15. (In Russ.)